Witaj, Gościu. Zaloguj się lub zarejestruj. Użytkownicy online: 21 (4 zarejestrowanych, 17 gości)
COWORK.pl
Przywitaj sięGadka szmatkaWirtualne biuroCoworkingPraca z domu
ForumPraca z domu

Kąt do pracy w mieszkaniu 48 metrów - jak to ogarnąć

biurko w małym mieszkaniu praca zdalna Praca z domu
pytanie zadał · · 9 odpowiedzi · 1 181 wyświetleń

BA
basia1992
14 postów
dołączył 2023

Pracuję z domu od roku, mieszkanie 48 metrów, dwa pokoje, partner też czasem pracuje zdalnie. Na razie siedzę przy stole w kuchni i to przestaje działać.

Ma ktoś sprawdzony pomysł na wydzielenie kąta do pracy bez remontu?

#1 · 28 mar 2026 · cytuj · zgłoś
52 postów
dołączył 2025

Szanowna Pani, z mojego doświadczenia najlepiej sprawdza się rozwiązanie najprostsze: biurko ustawione tyłem do reszty pokoju, plus regał albo parawan jako przegroda.

Nie chodzi o to, żeby nikt Pani nie widział. Chodzi o to, żeby Pani nie widziała reszty mieszkania, bo to właśnie rozprasza.

U mnie zdało to egzamin przy powierzchni 52 metrów przez ładnych kilka lat.

#2 · · cytuj · zgłoś
79 postów
dołączył 2024

podpisuje sie pod tym co wyzej. u mnie regal ikei stoi bokiem i robi za sciane, kosztowalo 300 zl i zalatwilo sprawe

druga rzecz - swiatlo. biurko przodem do okna albo bokiem, nigdy tylem, bo potem masz odblaski na monitorze i po 3 godzinach bola oczy

#3 · · cytuj · zgłoś
BA
14 postów
dołączył 2023

Dobry punkt ze światłem, siedzę teraz plecami do okna i faktycznie ciągle poprawiam jasność ekranu.

#4 · · cytuj · zgłoś
34 postów
dołączył 2023

Kontrowersyjnie: dla mnie największą różnicę zrobiło nie biurko, tylko krzesło.

Siedziałem na kuchennym przez rok, potem wydałem 1200 na porządne obrotowe z regulacją lędźwiową i przestały mnie boleć plecy w dwa tygodnie. Biurko może być z płyty za 300 zł, na krześle nie oszczędzaj.

#5 · · cytuj · zgłoś
DW
16 postów
dołączył 2023
✓ odpowiedź oznaczona jako pomocna